top of page
First post
Second post

סגנונות גינון 

ניתן ליצור גינות בכל מיני סגנונות, מהמודרני הקר המונוכרמי, הגינה היפנית, ועד לסגנון הכפרי האקלקטי, תוך שילובים ביניהם. בעיני חשוב ליצור רצף אמנותי בין הבית לחצר, להתאים את הגינה לאופי הדיירים וליצור ייחודיות מגינות אחרות. זהו ערך התכנון העיצובי שאני מביאה עמי ושמחה לחלוק עם לקוחותיי.

התהליך

עיצוב הגינה 

תהליך של יצירה שבמהלכו נבנה נוף הגינה שישתקף מכל חלון בבית, וייתן ביטוי לשינויים החלים בין היום ללילה ולאורך עונות השנה. 

השלב הראשון

בתהליך הוא פגישת היכרות עם הלקוחות. במהלכה אני בוחנת את תנאי השטח, גודל הגינה, אופי הלקוחות – האם הם אוהבים לארח, האם בבית גרים ילדים, מהו הסגנון האופייני בתוך הבית, מהם הרצונות והחלומות שהם מעוניינים לממש בגינה, גינה באחזקה גבוהה /נמוכה/ חסכונית במים, ולבסוף - תיאום ציפיות. 

אני שואבת את ההשראה מבעלי הבית, מהחפצים והרהיטים המעטרים את ביתם. חשוב לי שהחוץ יתכתב עם פנים הבית וייצור הזמנה לשהות בגינה וליהנות ממנה, במשותף אנחנו מעלים רעיונות – הצעות שלהם, הניסיון שלי, וכך יוצרים גינה תפורה למידותיהם.

בשלב השני אני מסכמת ומעלה על הכתב את התכנית הרעיונית (הקונספט) בעקבות השיחה הראשונית, תוך ניצול יעיל של משאבי השטח. בתכנית יקבעו הקשרים בין חלקי הגן השונים- שבילים ודרכי גישה ופינות ישיבה. אזורי בוסתן, גינת צמחי תבלין, פינת משחקים, מנגל, אלמנט מים ועוד. אני מציעה ללקוחות יותר מאופציה אחת ואנחנו דנים בהן, עד שאנחנו מתמקדים על התכנית הרצויה.

 

בשלב השלישי מרגע  קבלת ההסכמה וסגירת התכנית הרעיונית, ניתן להמשיך לפיתוח הרעיון, מידות, נקודות גובה, נקודות תאורה, פירוט צימחיה ועוד, עד להשלמת התוצר הסופי.

בשלב הרביעי גם לאחר בחירת צוות הביצוע אני ממשיכה ללוות את הפרויקט תוך כדי פיקוח על.

כלל התכניות הם תוצר  ממכלול של בחירות: ריצופים, צמחיה, תאורת גן ועוד. מדובר בתכנית מקצועית המפרטת את מיקום הצמחים ושאר האלמנטים בגינה, מלווה בהנחיות מפורטות לביצוע. הגינה היא המקום המושלם להגשמת חלומות כמו שתילת בוסתן, גינה של צמחי תבלין, בריכת נוי או בית עץ לילדים.

ההמלצה היא לבנות את התכנית באופן מקצועי בלבד. מדובר בבסיס לתכנית העבודה וכל תקלה שנגרמת בשל אי דיוק עלולה לעלות ביוקר, וחבל. אם נשכיל לבצע הערכת עלויות נכונה, לא רק שלא נחרוג מהמסגרת התקציבית אלא שגם נוכל להשקיע יותר באופן חכם וחסכוני.

כל פרט חשוב על מנת להגיע לשביעות רצון מלאה ואני פה עבור הלקוחות שלי, יד ביד

עד להגשמת הפנטזיה. 

Third post
bottom of page